Feb 20, 2008

Undang-undang baru bagi penggunaan telefon bimbit.

Ekoran daripada undang-undang baru yg dikuatkuasakan mulai 1 Mac 2006, anda tidak lagi dibenarkan menggunakan telefon bimbit semasa memandu melainkan anda menggunakan ‘handfree’.

Saya telah pergi ke sebuah pusat membeli-belah utk membeli sebuah ‘handfree’ tapi saya sangat terkejut kerana harganya mencecah RM50 walaupun model yang ingin dibeli itu adalah yang terburuk yang penah saya lihat. Saya mempunyai seorang kawan yang bekerja dalam bidang telefon bimbit dan kami telah berbincang dan kami menjumpai satu cara baru utk menyelesaikan masalah ini.


Alat yang kami maksudkan sangat memuaskan hati.Ianya sesuai untuk semua model telefon.Ia juga muat untuk semua saiz telefn.Saya hanya membayar RM 1 untuk alat ini. Kami telah mencuba alat ini dengan model Samsung, Nokia,Sony Ericson, Motorola, Siemen dan semuanya sesuai.Memang alat ni SESUAI untuk semua model telefon!!!!!!


Bersama dengan iklan ini saya sertakan sekali gambar menggunakan telefon dengan alat ini.. scroll ke bawah dan lihat dan kasi tau saya kalo ko mau satu juga. Juga forward iklan ini untuk kawan2 yang lain yang ada telefon dan yang sedang mencari handfree yang murah….first come come serve..stok terhad…







Sometime we need to laugh!!!!!!!!!

Hahahhahahah…………


1 comment:

Anonymous said...

Haahahaha....
best iklan...
wa nk spuluh la....

Pengasas

Md Rozaidi Bin Abd Rahman =>
KPLI (Pend. Islam & Bahasa Arab), B.A. (Peng. al-Qur'an & as-Sunnah) (IIUM), M.A. (Peng. al-Qur'an & as-Sunnah) (IIUM).
Jika diizinkan Allah s.w.t., akan berusaha menyambung ke peringkat Ph.D.
insyaallah... Ameeen...
 

Featured